Hör o Häpna

Ali och Melina sover tillsammans, och hon sover fortfarande hon verkligen gillar o sova me sin pappa!
Skönt, jag hann iaf med att diska, glo tv, o laga mat! Så skönt o göra något annat än o bära runt på Melina hela dagen, hehe även om det var andra vardags sysslor! Nu längtar jag att äta, mums=)
Sitter o kollar på En plats i solen på kanal 8, dom letar bostad i SydAfrika idag, spännande!
Men nu är det sista blogg inlägget idag tror jag, för Melina lär vakna snart och sen vet jag hur hon varit flera kvällar/nätter i rad nu, så lär ju inte ha ork lr tid o sitta här sen!
Så ha det bäst alla trogna läsare! =)



HAHA jag vet ni är avundsjuka för jag ska äta LASAGNE idag....kanske inte den finaste men absolut den godaste! =)
(Jag har även diskat ALLT som blev skitigt under matlagningen så har faktiskt varit väldigt produktiv)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0