=)

Inatt kom Ali hem, och poppade popcorn och så kollade vi på film tillsammans, det var evigheter sedan vi gjorde det! Melina sov snällt heeeeeeeeeela natten fram till 6 tiden någon gång (jag kom i säng vid 5) men vad gör det när hon snällt somnade om till klockan 10 efter att hon fått i sig lite mat o en ren blöja!
Vi kollade iaf på The taking of Pellham 123, med John Travolta och Denzel Washington (båda är favoriter till mig) och det var en lagom bra action rulle!
Det var iaf precis vad vi behövde, en mysig stund tillsammans, trotts att vi båda var super trötta o hade kunnat somna direkt när han kom hem, men ibland är det nog viktigare o ta sig tid tillsammans! =)
Nu väntar jag på att han ska komma hem så vi kan mysa tillsammans med Melina idag, hon sover sött brevid mig i soffan!
Hon har MKT mindre ont i magen nu, men det kommer ibland och då kan hon va lite skrikig ett tag men det går över fort, och annars är hon väldigt snäll och glad (förutom att hon ännu ej vill ligga själv så man måste bära runt på henne lr ha henne nära sig) det enda man ska passa sig för är att hon blir övertrött, för då skriker o gnäller hon fleeeeeera timmar innan hon somnar utmattad! Men man lär sig hur dom funkar och mår bäst under vägen!

Hoppas ni alla har det bäst=)

Kommentarer
Postat av: sabbe

va härligt gumman o höra... det är bara det man behöver ibland... lite tid tillsammans så är man sig själv igen och kan åter bli stark... =)

2009-08-12 @ 13:53:02
Postat av: Alfva (Pebbles82)

Tänkte på det... :) Du inte funderat på att köpa en sjal eller sele att använda när Melina är kinkig och bara vill bäras?

Min tjej har dagar när jag bara INTE får lägga ner henne, hon ska bara bäras hela tiden. För att få nåogt gjort så stoppar jag ner henne i bärselen och då tystnar hon direkt. Fast jag har en sån ergonomisk som inte är så hård mot axlar och ryggen!

2009-08-13 @ 09:32:34
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0