En eftermiddag i stan!

Hej!

Jag tog mig en eftermiddag i stan, alldeles själv utan man eller barn! Så skönt och bara tänka på inget speciellt men man saknar alltid Melina efter en stund hehe!
Fast jag mötte Carina och Johan i stan, vi käkade en bit mat och gick runt o strosa i affärer!
Jag köpte en klänning till Melina (ska visa den sedan) samt lite badgrejer och nya nappar (en annan sort för hon har hatat dom hon har hemma men denna nya sort GILLADE HON hon sög på den i 10 min nyss innan hon fick mat)! SKOJ!
Sen köpte jag en babybok till henne där jag ska scrapbooka ihop ett album till henne och skriva om allt från när hennes föräldrar träffades till förlossningen till livet efter hon kom till=) Ska bli kul, bilderna kommer från framkallning nu i veckan sen sätter jag igång, kommer ta lite bilder på mina framsteg senare i veckan!
Nu sitter vi allihopa i soffan o glor lite tv, småtrött är jag efter min dag, men Ali har sovit hela dagen (med Melina) så dom två är väl ganska pigga!
Aja ha en trevlig måndagkväll allihopa det ska jag ha=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0