Amadeus 1 årsdag!

Hej hej!

Igår fyllde lilla Amadeus 1 år, hurra hurra, vad tiden går snabbt=)
Och idag blir Melina 2 månader gammal redan! Hehe
Var iaf hemma hos bror igår på fika för att fira Amadeus, det var bara Melina och jag som kom, haha men det va trevligt och vi åt jättegod tårta! Didos var busig som tusan, men det va skoj o se!
Vi hann precis hem när Ali skulle åka, så sade vi hejdå och sen var jag vaken till 12 kanske, då sov jag (hade ont i huvudet) men var tvungen o vakna halv två med Melina, men sedan sov hon till 7 imorse, då var jag med henne i en timme cirka sen kom Ali hem och tog över o då sov jag 2 h till, sen när han åkte tillbaka till jobbet så la han Melina hos mig och då sov vi någon timme till innan hon vaknade helt!
Nu kom vi precis hem från Ica Maxi, och Melina har somnat och Ali lagar mat som vi ska äta snart (Melina vaknar säkert lagom till dess så man får  väl inte hinna äta i fred haha)! Ska ta lite bilder sen på hennes outfit idag, den e så söt, har hon fått av sin mormor!
Men ni får lite bilder från igår så länge=)

Hej svejs! (skriver senare för Ali är hemma idag så då kommer han vara med Melina)


Didos är stor till och med för en nybliven 1 åring=)
Fulingen Carina fick också va me på bild denna gång haha!


Johan ville inte vara mycket snyggare på bild han heller, och Melina såg mest
uttråkad ut av allt fotograferande!


Ebba var sitt vanliga gulliga jag =)
(Jag ville inte vara med på bild alls haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0