Senaste nytt!!!

Tiden flyger förbi, och jag får så sällan för mig att jag ska skriva, det handlar väl mest om lusten!
Hur som haver, ett år äldre har jag hunnit bli, blev ordentligt firad faktiskt, först hade vi fika här hemma då kom familjen och det var mysigt, sen var vi nere på stan och käkade på Stanlys tjejerna bjöd, och det var både gott och mysigt! Sedan var vi hem till Sabrina där vi drack vin och käkade chokladtårta och jag fick presenter, ett par svarta gympaskor av Sabbe som jag hade velat ha ett tag, och Jenny bjöd med mig till Make Up Store för sminkning och produkter, och sedan till frisören som ordnade upp mitt hår med slingor och klippning, blev jättefint!
Sedan på lördagen bar det av på kryssning, det var otroligt skoj på många sätt, så mycket folk och dansade väldigt länge, och var riktigt full=)

Sist för några veckor sedan var vi på fest hos någon från Jennys Jobb, det var jättegod mat, och vart lite full sedan drog vi vidare till Kvarnen i Sthlm där Sabbes bror jobbar, där hade vi riktigt jävla kul, och vi har bestämt att vi måste tillbaka dit=) (Jag raggade runt lite därinne så det var ovanligt för mig) haha!

Nu har jag varit sjuk i några dagar, men börjar bli bättre så man kanske får energin tillbaka snart också!

Förutom det så har det väl inte hänt så mycket nytt i mitt liv, just nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik innan jag ska in i tvättstugan o tvätta veckans last!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cicki

Vi har också haft tvättstuga idag.

2008-03-11 @ 20:43:31
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0