Julen som varit!

Då var julen över för i år, och det var faktiskt en fin jul!
Julafton var jag o firade med Sabbes familj, och Jenny var också med, det var en massa god mat och lite gott vin och trevligt sällskap, det var mysigt fastän jag va lite sjuk o trött!
Igår var jag hem till Pappa o Cicki o käkade ännu mera god mat o umgicks med dom och storebror, mådde inte riktigt prima då heller, men det vart mysigt. Åkte dock hem ganska tidigt, men jag var så trött o kände mig manad o sova tidigt=)
Idag spenderar vi i tvättstugan och med att packa sen åker vi ju imorn bitti till mamma där vi firar nyår innan vi kommer hem! Vi ska iofs fira en liten extra jul där också=) Men det blir trevligt!
Jag önskar er ett Gott nytt år=)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0