Jag kan också

Jag kan också vara på ett visst sätt, jag behöver inte heller alltid vara så jävla snäll och bara ta emot allt, för även jag har gränser för hur långt man kan gå och hur mycket man kan säga, och det kommer märkas.
Jag är på dåligt humör idag och det enda jag kan tänka på är hur gärna jag skulle vilja att MrD va här, jag vet inte om andra omkring mig vet detta, men varför jag gillar MrD är för att under all denna tid av blandade känslor upp och ner efter A och flytten osv så de enda gånger jag inte tänkt på allt det utan bara varit där o nu i stunden o mått så bra har varit med MrD. Och även om det bara är för stunden så skulle jag behöva det nu, det är för övrigt de små stunderna som jag hunnit hämta kraft och fortsätta vara stark!
Men MrD är inte här, det är bara jag här, och jag ska inte skriva något mer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0